1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Дидактична субсистема уроку та технологія аналізу її ефективності
1.2. Твердовська Ольга В’ячеславівна.
Критичне мислення як чинник розвитку обдарованості людини в сучасних соціокультурних трансформаціях
1.3. Темербекова Альбина Алексеевна.
Профессиональная направленность будущего учителя математики
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Козлова Ольга Олександрівна.
Здоров’язберігаючі технології розвитку особистості у навчально-виховному процесі
2.2. Дардан Тетяна Савічівна.
Розвиток креативності та обдарувань учнів молодших класів
2.3. Сеньків Володимир Михайлович.
Роль соціальних мереж у формуванні комунікативної компетентності обдарованих учнів
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Ускучакова Світлана Іванівна.
Твій успіх – життєвий вибір (продовження)
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Шумакова Инна Владимировна.
Учитель, перед именем твоим (творческая мастерская речетворчества, русский язык 8-й класс)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Гоцуляк Юрій Вікторович.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Шевенко Алла Миколаївна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Фомін Олексій Михайлович, Рубанова Тетяна Іванівна.
Використання мережевих ресурсів для розвитку обдарованих дітей