1. НАУКА ПРАКТИЦІ


1.1. Voloshchuk Ivan. Shulenok Oleksandr.

The Concept of Creativity into the XXIst Century: One Equation, Unknown Degrees

 

1.2. Омельченко Марина Сергіївна.

Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя

 

1.3. Тименко Володимир Петрович, Дідовець Юрій Вікторович.

Професійне самовизначення дизайн-обдарованих учнів мистецьких ліцеїв засобами педагогічної діагностики

 

1.4. Іванова Оксана Вікторівна.

Особистісні особливості обдарованих учнів старших класів

 

1.5. Курбонова Гулноз Негматовна.

Формирование профессионального мышления у будущих медиков-педагогов

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД


2.1. Бельская Наталья Анатольевна.

Методика диагностики личностных факторов одаренности (ЛФО, продолжение, часть 2)

 

2.2. Русалкіна Людмила Георгіївна.

Комунікативно-тренувальний етап формувального експерименту з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів

 

2.3. Бафаев Мухиддин Мухамматович.

Структура и критерии класификации толерантности

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ


3.1. Чудакова Вера Петровна.

Путівник дослідження складових мотиваційної компетентності: мотивів та мотивації з метою професійного самовизначення

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС


4.1. Здір Ольга Анатоліївна.

Пізнавально-виховний захід «На землі єдиній…»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ


5.1. Полющенко Ірина Вікторівна.

Авторський дидактичний матеріал з використанням інноваційних освітніх технологій

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ


6.1. Граждан Любов Василівна.

Практичні рекомендації з виявлення критичного мислення в учнів

 


 

7. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ


7.1. Лопушанський Дмитро.

Хотілося, щоб мої знання допомогли людям позбавлених певних можливостей

 


 

8. АНАЛІТИКА


8.1. Малиношевська Альона Василівна.

Особливості отримання освітніх послуг для обдарованих учнів у закладах загальної cередньої освіти (аналіз Б.І. Коротяєва)