1. НАУКА ПРАКТИЦІ
1.1. Voloshchuk Ivan. Shulenok Oleksandr.
The Concept of Creativity into the XXIst Century: One Equation, Unknown Degrees
1.2. Омельченко Марина Сергіївна.
Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя
1.3. Тименко Володимир Петрович, Дідовець Юрій Вікторович.
1.4. Іванова Оксана Вікторівна.
Особистісні особливості обдарованих учнів старших класів
1.5. Курбонова Гулноз Негматовна.
Формирование профессионального мышления у будущих медиков-педагогов
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Бельская Наталья Анатольевна.
Методика диагностики личностных факторов одаренности (ЛФО, продолжение, часть 2)
2.2. Русалкіна Людмила Георгіївна.
2.3. Бафаев Мухиддин Мухамматович.
Структура и критерии класификации толерантности
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Вера Петровна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Здір Ольга Анатоліївна.
Пізнавально-виховний захід «На землі єдиній…»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Полющенко Ірина Вікторівна.
Авторський дидактичний матеріал з використанням інноваційних освітніх технологій
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Граждан Любов Василівна.
Практичні рекомендації з виявлення критичного мислення в учнів
7. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Лопушанський Дмитро.
Хотілося, щоб мої знання допомогли людям з обмеженими можливостями
8. АНАЛІТИКА
8.1. Малиношевська Альона Василівна.