https://doi.org/10.32405/2309-3935-2019-2(73)

 

1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Voloshchuk Ivan, Rudyk Yaroslav.

Special Educational Programs for Gifted

 

1.2. Федорова Ніна Федорівна.

Теоретична сутність технології діяльнісного підходу в середній освіті з обдарованими учнями

 

1.3. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.

Лінгвістична обдарованість як важливий аспект у формуванні інтелектуальної еліти України

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Бельская Наталья Анатольевна.

Методика диагностики личностных факторов одаренности (ЛФО)

 

2.2. Бафаев Мухиддин Мухамматович.

Национальная толерантность как фактор детерминации социально-психологического поведения личности

 

2.3. Чудакова Вера Петровна, Шарипов Шавкат Сафарович, Чупров Леонид Федорович, Баратов Шариф Рамазанович.

Психологическое обеспечение образовательного процесса: психологическая служба в школе − создание, современное состояние и перспективы

 

2.4. Podshyvailov Fedir, Podshyvailova Lidiia.

Motivational Sphere of Modern Psychology Students: Theoretical-Empirical Analysis of the Research in Ukraine

 

2.5. Якимова Ірина Олександрівна.

Особливості соціально-психологічної адаптації обдарованих першокласників в умовах нової української школи

 


 

3. МАЙСТЕР-КЛАС

 

3.1. Магдисюк Людмила Іванівна, Ятчук Тетяна Миколаївна, Крат Лілія Олександрівна, Павлова Богдана Василівна, Бульчик Тамара Іванівна, Кунц Ірина Сергіївна.

Психологічна корекція особистісної сфери підлітків та молоді

 


 

4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

4.1. Сірик Віта Федорівна.

Методична розробка виховного заходу учнівського проекту «ЛЮДИ! НЕ ПОТРІБНО ВІЙНИ»

 


 

5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

5.1. Нагнибіда Марина Максимівна.

Профорієнтаціна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід

 


 

6. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

6.1. Пархоменко Руслан Васильович.

Продовжуючи славні традиції велоспорту радомишльщини

 


 

7. АНАЛІТИКА

 

7.1. Яцишин Анна Володимирівна.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для виконання науково-педагогічного дослідження: поради аспірантам