1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Поліхун Наталія Іванівна, Сліпухіна Ірина Андріївна, Чернецький Ігор Станіславович.

Педагогічна технологія stem як засіб реформування освітньої системи України

 

1.2. Данілова Лариса Володимирівна.

Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді

 

1.3. Бурова Вікторія Володимирівна.

Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Сологуб Анатолій Іванович.

Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання

 

2.2. Єзерська Наталія Валеріївна.

Дескриптори щастя обдарованих учнів підліткового віку як показники суб`єктивного благополуччя

 

2.3. Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.

Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості

 

2.4. Карпенко Андрій Петрович.

Вплив батьківського виховання на професійний вибір фахівців інженерно-технічних спеціальностей

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Експериментальна перевірка «моделі експертизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності» (В. Чудакова) як засобу формування конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Отличный конспект – это просто

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Прохорчук Тетяна Павлівна.

Вистава «У деякому королівстві – геометричній державі»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Федорова Ніна Федорівна.

Обдаровані діти в Угорщині

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Абраменко Ірина Василівна.

Майбутня зірка сучасних танців

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Грицишина Таїсія Іванівна.

Інноваційна освіта – дошкільнятам