1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Кремень Василь Григорович.

Особистість в інформаційному суспільстві

 

1.2. Мартинець Лілія Асхатівна.

Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці

 

1.3. Трушковський Костянтин Юрійович.

Кваліметричні особливості 12-бальної шкали оцінювання знань учнів/студентів

 

1.4. Оксьон Валентина Іванівна.

«Школа Володимира Лубенка» в Україні – організація та управління художньо-виховним процесом

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Хижняк Анна Анатоліївна.

Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання в динаміці професійного становлення

 

2.2. Прядко Жанна Василівна.

Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Зміст та особливості впровадження «індивідуальної» програми рефлексивно- інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакова) – як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Ющенко Олена Володимирівна.

Обереги своїми руками

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Головніна Наталя Василівна.

Музичний супровід навчальних занять з фізичної культури

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Федорова Ніна Федорівна, Зубченко Олена Сергіївна.

З досвіду підтримки та розвитку обдарованих дітей в Італії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Воронов Сергій Сергійович.


Таланти Дніпропетровщини

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Жерліцин Назар Сергійович.

Науково-практичні конференції Інституту обдарованої дитини НАПН України в системі професійної підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми