1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Федорова Ніна Федорівна.

Положення «Про опорний загальноосвітній навчальний заклад»

 

1.2. Камишиш Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович.

Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку академічної обдарованості

 

1.3. Супруненко Інна Віталіївна.

Проблеми виявлення та ефективний розвиток обдарованих дітей у ранньому віці

 

1.4. Темербекова Альбина Алексеевна.

Развитие региональной научной школы как средство формирования научного потенциала Республики Алтай

 

1.5. Муранова Наталія Петрівна, Муранов Сергій Ілліч.

Доуніверситетська підготовка старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі: перспективи розвитку

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Яськова Наталя Василівна.

Причини виникнення агресивної поведінки учнів молодших класів та основні напрями корекційно-профілактичної діяльності

 

2.2. Лук’янчук Наталія Вадимівна.

Рекомендації вчителю для професійної діяльності з обдарованими учнями

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Використання опитувальника Р. Кеттелла у дослідженні «індивідуально-психологічних особливостей особистості» – критерія сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Дацко Оксана Віталіївна.

Програма тренінгу «Навички безконфліктного спілкування учнів»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Слобода Катерина Дмитрівна.

Розвиток творчого мислення на уроках хімії

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Дікал Інна Вікторівна.

Компетентнісно орієнтований підхід у системі навчання німецької мови у ЗНЗ

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Шатов Сергій Юрійович.

Мої сходинки до Олімпу

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Бельская Наталия Анатолиевна.

Очерк о разуме