1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Іваниця Аліна Василівна.

Педагогічні засади сімейного виховання студентської молоді

 

1.2. Меркулова Світлана Іванівна.

Сучасний підхід до управління процесом педагогічної орієнтації старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів

 

1.3. Бахмат Наталія Валеріївна.

Особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів початкової школи у США

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Камінська Ія Петрівна.

Дослідження складових компонентів деонтологічної культури майбутніх медиків в умовах англомовного навчання

 

2.2. Русалкіна Людмила Георгіївна.

Урахування психологічних і вікових особливостей студентів медичних ВНЗ у процесі навчання англомовного спілкування

 

2.3. Кузьмінська Леся Дмитрівна.

Соціально-психологічні аспекти управління інклюзивним навчанням у загальноосвітньому навчальному закладі

 

2.4. Капустянський Михайло Вікторович.

Соціально-демографічний статус і професійне зростання керівників

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Інтегральна характеристика «індивідуально-психологічні особливості та емоційно-вольова сфера особистості» – критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Бондарчук Лідія Миколаївна.

Формування соціальної компетентності обдарованих учнів на уроках математики

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.

Предметні турніри та олімпіади у початковій школі

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Ласкова Анастасія Олександрівна, Ємець Вікторія Василівна.

Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей у Португалії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Федорова Ніна Федорівна.

Живе на світі просто дівчинка, але з великим серцем

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Николин Микола Миколайович.

Інноваційна функція сезонних шкіл у формуванні акмеологічної спільноти обдарованих учнів