1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Островерхова Надія Михайлівна.

Теоретичні засади технологій управління загальноосвітнім навчальним закладом як активною соціально-педагогічною системою

 

1.2. Нечипор Наталія Миронівна.

Вплив безпечного освітнього середовища на якість професійної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України

 

1.3. Харченко Тетяна Євгенівна.

Формування активної життєвої позиції у дітей молодшого шкільного віку

 

1.4. Дем’яненко Віктор Михайлович.

Особливості підготовки педагога до використання електронних ресурсів

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Нідзієва Вероніка Анатоліївна.

Вплив організаційної культури на діяльність загальноосвітніх навчальних закладів

 

2.2. Теплюк Анна Анатоліївна.

Емпіричне вивчення довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку в умовах сім’ї

 

2.3. Яцишин Анна Володимирівна, Коваленко Валентина Володимирівна.

Використання електронних соціальних мереж для роботи з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Аналіз та інтерпретація результатів дослідження мотиваційного профілю – показника сформованості інноваційності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Учимся быть внимательными

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.

Предметні турніри та олімпіади у початковій школі

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Стрижалківська Вікторія Владиславівна.

Досвід підтримки та розвитку обдарованих у Чеській республіці

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Мелещенко Вікторія Василівна.

«І жити спішити треба... »

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Сеньків Володимир Михайлович.

Застосування аксіологічного підходу до проведення першого міжшкільного етапу учнівських олімпіад з окремих предметів