1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Островерхова Надія Михайлівна.

Дидактична субсистема уроку та технологія аналізу її ефективності

 

1.2. Твердовська Ольга В’ячеславівна.

Критичне мислення як чинник розвитку обдарованості людини в сучасних соціокультурних трансформаціях

 

1.3. Темербекова Альбина Алексеевна.

Профессиональная направленность будущего учителя математики

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Козлова Ольга Олександрівна.

Здоров’язберігаючі технології розвитку особистості у навчально-виховному процесі

 

2.2. Дардан Тетяна Савічівна.

 

Розвиток креативності та обдарувань учнів молодших класів

 

2.3. Сеньків Володимир Михайлович.

Роль соціальних мереж у формуванні комунікативної компетентності обдарованих учнів

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дослідження «рівня суб’єктивного локусу контролю», інтегральної характеристики «самоусвідомлення себе як професіонала» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості (продовження)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Ускучакова Світлана Іванівна.

Твій успіх – життєвий вибір (продовження)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Шумакова Инна Владимировна.

Учитель, перед именем твоим (творческая мастерская речетворчества, русский язык 8-й класс)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Гоцуляк Юрій Вікторович.

Обґрунтування необхідності нормативно-правового забезпечення підтримки та розвитку обдарованих дітей в Україні

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Шевенко Алла Миколаївна.

Як рибка у воді

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Фомін Олексій Михайлович, Рубанова Тетяна Іванівна.

Використання мережевих ресурсів для розвитку обдарованих дітей