1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Самоосвіта вчителів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі

 

1.2. Федорова Ніна Федорівна, Фірсова Людмила Олександрівна.

Освіта як педагогічний процес у соціокультурній цивілізації

 

1.3. Тараненко Юлія Петрівна.

Проблема підготовки майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей учнів молодших класів у психолого-педагогічній літературі

 

1.4. Дроботенко Микола Миколайович.

Соціальні ліфти для обдарованої молоді – як необхідність виховання і підготовки еліти нації

 

1.5. Бельская Наталья Анатольевна.

Социально-коммуникативная успешность: коммуникабельность или конфликтность?

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Зайцева Лариса.

Знання про об’єкти довкілля як засіб розвитку початків обдарованості дитини-дошкільника

 

2.2. Лебідь Лариса Іванівна, Савицька Олена Миколаївна.

Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей

 

2.3. Камишин Володимир Вікторович.

Врахування людського чинника при моделюванні взаємодії учасників діади «викладач – студент»

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Відмінні характеристичні особливості особистості з «інтернальним» і «екстернальним» типом суб’єктивної локалізації контролю, і їх вплив на сформованість інноваційності та конкурентоздатності

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Запомнить правописание словарных слов. Тяжело? Легко!

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Лясковська Аліна Вікторівна.

Шкільне учнівське самоврядування як засіб виховання соціально активної особистості

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Бєлікова Юлія Юріївна.

Проектна технологія як особливий компонент сучасної методики

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Кучинська Олександра Григорівна.

Обдарована гордість Вінницького технічного коледжу

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Петришин Людмила Йосипівна.

Технологічний аспект процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів у контексті фахової підготовки