1. НАУКА ПРАКТИЦІ
1.1. Voloshchuk Ivan, Yaremenko Liliia.
Styles and Strategies of Educational Training
1.2. Горбань Леся Володимирівна.
Самореалізація обдарованості учнівською молоддю в процесі наукової освіти
1.3. Ковальов Олександр Георгійович.
Від homo faber до homo digitalis: перспективи творчої самореалізації людини
1.4. Ткаченко Лідія Іванівна.
Суб’єктність як сутність лідерства: до проблеми формування обдарованої особистості
1.5. Садова Мирослава Анатоліївна.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Боровик Андрій Олександрович.
2.2. Ковальчук Юрій Мефодійович.
2.3. Онаць Олена Миколаївна.
3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Зіменок Людмила Кузьмівна.
Практичні заняття для поглиблення і розвитку картографічної компетенції
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ
5.1. Дубініна Оксана Володимирівна.
Досвід реалізації методики «STEM-школа з побудови модульного орігамі»
5.2. Міськів Олександра Валентинівна, Юсипіва Тетяна Іванівна.
STEM-уроки як інноваційна технологія навчання біології у 6 класі
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Бєльська Наталія Анатоліївна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Мейлах Наталія Анатоліївна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Новогородська Марина Максимівна, Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.
Аналітичний огляд підходів до ідентифікації академічно обдарованих учнів