ОСВІТА ТА РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

науково-методичний журнал

 

Титульна сторінка

 

Зміст


1. НАУКА ПРАКТИЦІ

 

1.1. Voloshchuk Ivan, Yaremenko Liliia.

Styles and Strategies of Educational Training

1.2. Горбань Леся Володимирівна.

Самореалізація обдарованості учнівською молоддю в процесі наукової освіти

1.3. Ковальов Олександр Георгійович.

Від homo faber до homo digitalis: перспективи творчої самореалізації людини

1.4. Ткаченко Лідія Іванівна.

Суб’єктність як сутність лідерства: до проблеми формування обдарованої особистості

1.5. Садова Мирослава Анатоліївна.

Емпірична структура мотиваційних компонентів особистісного потенціалу обдарованої молоді за факторним аналізом

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Боровик Андрій Олександрович.

Формування національної свідомості та патріотизму у молоді закладів професійної (професійно-технічної) освіти методом проєктів (на прикладі викладання дисципліни «Історія» в українських групах Республіки Польща)

2.2. Ковальчук Юрій Мефодійович.

Професійне самовизначення як механізм актуалізації процесу розкриття потенціалу системи здібностей індивіда

2.3. Онаць Олена Миколаївна.

Реалії і перспективи шкільної автономії у державно-громадському управлінні закладами освіти на засадах партнерської взаємодії

 


 

3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Особливості реалізації «інтегративної векторної моделі спільного вивчення умов і факторів інноваційності», структурних компонентів формування «психологічної готовності до інноваційної діяльності» та «компетентностей конкурентоздатності особистості» (частина 9)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Зіменок Людмила Кузьмівна.

Практичні заняття для поглиблення і розвитку картографічної компетенції

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ

 

5.1. Дубініна Оксана Володимирівна.

Досвід реалізації методики «STEM-школа з побудови модульного орігамі»

5.2. Міськів Олександра Валентинівна, Юсипіва Тетяна Іванівна.

STEM-уроки як інноваційна технологія навчання біології у 6 класі

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Бєльська Наталія Анатоліївна.

Дослідження діагностичних можливостей тестової методики Дж. Олдхема – Л. Моріса «Персональний автопортрет» для ідентифікації ліцеїстів з ознаками обдарованості (частина 2)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Мейлах Наталія Анатоліївна.

Юні соловейки Полісся

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Новогородська Марина Максимівна, Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.

Аналітичний огляд підходів до ідентифікації академічно обдарованих учнів

 

 

© 2019-2023 Education and Development of Gifted Personality