Титульна сторінка

 

Зміст

 

Дайджест ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Обдаровані діти – скарб нації» 

 


 

1. НАУКА ПРАКТИЦІ

 

1.1. Voloshchuk Ivan, Yaremenko Liliia.

Differential Education of Gifted

 

1.2. Бех Іван Дмитрович.

Психологічне підґрунтя формування у зростаючої особистості творчих мовленнєвих здібностей

 

1.3. Рева Олексій Миколайович, Камишин Володимир Вікторович, Сагановська Лариса Анатоліївна, Яроцький Станіслав Володимирович.

Теоретичні основи моделювання «компромісу» у вимогах до всебічного розвитку обдарованості тих, хто навчається

 

1.4. Калмикова Лариса Олександрівна.

Комунікативний підхід до навчання здобувачів середньої спеціальної освіти наукового спрямування

 

1.5. Мелешко Віра Василівна.

Сутність технічних умінь як форма реалізації змісту освіти наукового спрямування

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Лавренова Марія Василівна, Лалак Наталія Володимирівна, Майборода Ірина Емільянівна, Фенчак Любов Михайлівна.

Ізотерапія як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища

 

2.2. Комашко Леонід Авксентійович.

Проблема підготовки обдарованих старшокласників до підприємницької діяльності в теорії та історії вітчизняної і зарубіжної педагогіки

 

2.3. Андросович Ксенія Анатоліївна.

Методичні рекомендації щодо забезпечення адаптованості обдарованих учнів в закладах освіти

 


 

3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Загальний дизайн і зміст «факторів навчання (підготовки) і корекції» ключових системних компонентів «зовнішніх» умов структури психологічної готовності до інноваційної діяльності – основи формування «інноваційності», вагомої компетентності конкурентоздатності особистості (частина 8)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Сосновська Марина Володимирівна, Ланчуковська Ліна Анатоліївна, Руденко Ольга Олександрівна.

Віртуальний простір як інструмент розвитку внутрішнього потенціалу підлітка

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ

 

5.1. Чуба Олег Анатолійович.

Програма, спрямована на запобігання та протидію булінгу

 

5.2. Даниленко Євген Володимирович, Постова Катерина Григорівна, Мегалінська Ганна Петрівна,Ткачук Ігор Олександрович, Білик Жанна Іванівна, Сікура Аніта Йосипівна.

Вивчення літичної активності деяких пряно-ароматичних рослин як метод підвищення ефективності роботи гуртків валеології

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Бєльська Наталія Анатоліївна.

Дослідження діагностичних можливостей тестової методики Дж. Олдхема-Л. Моріса «Персональний автопортрет» для ідентифікації ліцеїстів з ознаками обдарованості (частина 1)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Рудик Євгенія Анастасія Олександрівна.

Відкривай світи, шукай нові формули, знаходь відповіді, але не забувай, що у тебе крім розуму, є серце 

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Новогородська Марина Максимівна.

Аналітичний огляд підходів до ідентифікації творчо обдарованих учнів

 


 

9. ІНФОРМАЦІЯ

 

9.1. Наукові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України

 

9.2. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України

 

9.3. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України

 

 


© 2019 Education and Development of Gifted Personality