1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Мартинець Лілія Асхатівна.
1.2. Мороховець Галина Юріївна.
Тестування як форма контролю та діагностики знань здобувачів вищої освіти
1.3. Міленіна Мілена Михайлівна.
Антропологія інтелекту – біологічний підхід до розуміння обдарованості
1.4. Столярчук Олеся Анатоліївна.
Рефлексивно-проектувальне навчання як засіб оптимізації становлення особистості майбутнього фахівця
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Барабанов Родион Евгеньевич, Дергачева Надежда Сергеевна.
2.2. Мельник Марина Юріївна.
Теоретичні основи вивчення інтелектуальної обдарованості
2.3. Волошина Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.
Головні передумови популяризації елементів козацької спадщини в козацькому етнокультурному просторі
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Кузіна Світлана Іванівна, Бощенко Зоряна Борисівна.
Педагогічна рада з теми «Обдарована дитина: творчі надбання, реалії, перспективи»
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Олійник Альона Юріївна.
Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Чуба Олег Анатолійович.
Літня школа «ЕКСТРІМ» зі спортивно-туристської підготовки
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.
Сторінками психології обдарованості: історичний аспект (за посібником О. Г. Ридецької)
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Караваєва Катерина Сергіївна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Поліхун Наталія Іванівна.