1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Долженко Світлана Георгіївна.
1.2. Пічугіна Ірина Сергіївна.
1.3. Подшивайлов Федор Михайлович, Подшивайлов Михаил Михайлович, Подшивайлова Лидия Ивановна, Подшивайлова Анна Михайловна.
Роль математического метода в исследовании филолого-психологической реальности
1.4. Лаптєва Надія Леонідівна.
Структурні компоненти організаційної ідентичності професіонала: теоретичні аспекти
1.5. Домбровська Наталія Михайлівна.
Обґрунтування концепції взаємодії критичного та творчого мислення у навчанні молодших учнів
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Бельская Наталия Анатолиевна.
2.2. Барабанов Родион Евгениевич.
Изучение структуры качества жизни лиц с патологией голосового аппарата
2.3. Ковальова Оксана Анатоліївна.
2.4. Андрієвська Віра Михайлівна.
Формування інформаційних умінь молодших учнів у процесі роботи з LapBook
3. МАЙСТЕР-КЛАС
3.1. Олійник Альона Юріївна.
3.2. Розенквіт Ірина Аркадіївна.
4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
4.1. Колотова Олена Володимирівна.
Авторська освітня програма «Вироби зі шкіри» (позашкільна освіта художньо-естетичного напряму)
5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
5.1. Постова Катерина Григорівна.
Дискусійні питання та підходи для виявлення інтелектуальної обдарованості учнів у зарубіжних країнах
6. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
6.1. Бицюра Юрій Сергійович.
6.2. Смарчевська Людмила Василівна.
Плекаємо обдарованих особистостей
7. АНАЛІТИКА
7.1. Федорова Ніна Федорівна.