1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Зелений Павло Олександрович.
Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників
1.2. Вдова Наталія Петрівна.
Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини
1.3. Галайдіда Галина Степанівна.
1.4. Федорова Ніна Федорівна.
Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Мартинець Лілія Асхатівна.
2.2. Бельская Наталья Анатольевна.
2.3. Удовиченко Ірина Віталіївна.
2.4. Іноземцева Віра Юріївна.
Формування лідерських якостей у обдарованих дітей
2.5. Душило Оксана Володимирівна.
Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна.
Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів
4.2. Бех Іван Дмитрович, Петрочко Жанна Василівна, Кириченко Валентина Іванівна.
Тренінг з патріотичного виховання дітей
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Романовський Сергій Васильович.
5.2. Постова Катерина Григорівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Гальченко Максим Сергійович.
Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Капшук Василь.
Поезія, навіяна творчістю видатних українських літераторів
8. АНАЛІТИКА
8.1. Зубченко Олена Сергіївна.
Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії