1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Окремі аспекти системи управління персоналом

 

1.2. Федорова Ніна Федорівна.

Від контролю до діагностики або вияв результативності якості надання освітніх послуг у середній освіті

 

1.3.  Сіткар Віктор Ілліч.

Взаємозв’язок субкультури, вчинку та психосоціального розвитку

 

1.4.  Засекіна Тетяна Миколаївна.

Технології інтегрованого навчання природничих предметів у закладах загальної середньої освіти

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Ємець Олена Миколаївна.

Формування національно-етнічної культури учнів на заняттях української мови і літератури у позакласній та позашкільній діяльності

 

2.2. Замелюк Марія Іванівна.

Екологічна стежка як компонент розвитку екологічної компетентності дітей дошкільного віку

 

2.3.  Добровольська Наталья Анатоліївна, Андросович Ксенія Анатоліївна.

Сучасний стан сфери зайнятості щодо соціального захисту творчої молоді

 

2.4. Сологуб Анатолій Іванович, Луценко Тетяна Миколаївна.

Науковий діалог в середній креативній природничій освіті

 

2.5. Муранова Наталія Петрівна, Волярська Олена Станіславівна.

Готовність науково-педагогічних працівників до впровадження ключових інноваційних тенденцій розвитку вищої освіти 

 

2.6. Поліхун Наталія Іванівна, Постова Катерина Григорівна, Сліпухіна Ірина Андріївна.

Виклики дистанційного навчання 
 


 

3. МАЙСТЕР-КЛАС


3.1.  Роксолана Петрівна Партей.

Позакласний захід «ліна костенко – символ нескореної україни, аристократ духу» (на пошану творчості Ліни Костенко)

 

3.2. Олена Іванівна Чернецька.

Позакласний виховний захід «андріївські вечорниці»

 


 

4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ

 

4.1.  Магдисюк Людмила Іванівна, Ковальчук Людмила Іванівна, Павлова Богдана Василівна.

Психологічно-профілактична корекція адикцій у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (комп’ютерна залежність)

 

4.2.  Тетяна Михайлівна Андруховська.

Виховний захід «ми – творці власного життя» 
 


 

5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

5.1.  Кравчук Ольга Петрівна.

Щоденникові карантинні еколого-економічні дидактичні роздуми (продовження, початок у журналі № 2, 2020 р.)

 


 

6. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

6.1. Волченко Ніна Ігнатівна.

Разом до успіху 

 


 

7. АНАЛІТИКА

 

7.1. Волощук Іван Степанович, Рудик Ярослав Михайлович.

Концепції інтелекту: поступ вперед чи рух по зачарованому колу

 

7.2. Міленіна Мілєна Михайлівна, Якимова Ірина Олександрівна.

Моніторингові дослідження у шкільній освіті: світовий досвід та особливості впровадження в Україні (на прикладі PISA-2018)

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019