1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Киричук Валерій Олександрович, Руденко Сергій Антонович.

Вплив медико-психолого-педагогічних факторів на здоров’я дітей закладів загальної середньої освіти

 

1.2. Котирло Тамара Володимирівна.

Проблеми освіти дорослих: теоретичні аспекти

 

1.3. Халилова Наргиза Икромалиевна.

Развитие рефлексии как главное условие формирования нравственности личности

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Андросович Ксенія Анатоліївна.

Проблема соціалізації обдарованих учнів в умовах освітньої установи: вплив соціальних мереж

 

2.2. Доротюк Валентина Іванівна.

Дослідження особистості учня з метою допрофесійної підготовки

 

2.3. Kurbanov Ihtiyor.

The Main Role of Professional Competence Teacher of the Modern Times

 

2.4. Маъмуров Баходир Бахшуллаевич.

Нравственно-эстетическое воспитание учащихся средствами литературных произведений

 

2.5. Ткаченко Лідія Іванівна.

Cтруктурна модель педагогічної підтримки соціалізації учнів із застосуванням Інтернет-технологій

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Методика допрофесійної підготовки оптантів – компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (початок, частина І)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Мартинюк Ульяна Володимирівна.

«Літературна вітальня» – програма позакласної діяльності із зарубіжної літератури

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Федорова Ніна Федорівна.

Авторська програма для позашкільної освіти «Основи гри в шахи»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Білик Жанна Іванівна, Чернецький Ігор Станіславович, Поліхун Наталія Іванівна.

Реалізація STEM-підходу до навчання у процесі комплексних досліджень природних об’єктів рідного краю

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Волинська Людмила Вікторівна.


Обдаровані діти – майбутнє української нації

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Кравчук Ольга Павлівна.

Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей