1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Мартинець Лілія Асхатівна.

Змістова характеристика освітнього середовища професійного розвитку вчителя в закладі загальної середньої освіти

 

1.2. Мороховець Галина Юріївна.

Тестування як форма контролю та діагностики знань здобувачів вищої освіти

 

1.3. Міленіна Мілена Михайлівна.

Антропологія інтелекту – біологічний підхід до розуміння обдарованості

 

1.4. Столярчук Олеся Анатоліївна.

Рефлексивно-проектувальне навчання як засіб оптимізації становлення особистості майбутнього фахівця

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Барабанов Родион Евгеньевич, Дергачева Надежда Сергеевна.

Сопровождение высшим учебным заведением социально-психологической адаптации студентов – будущих учителей в историко-культурной среде Москвы

 

2.2. Мельник Марина Юріївна.

Теоретичні основи вивчення інтелектуальної обдарованості

 

2.3. Волошина Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.

Головні передумови популяризації елементів козацької спадщини в козацькому етнокультурному просторі

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Кузіна Світлана Іванівна, Бощенко Зоряна Борисівна.

Педагогічна рада з теми «Обдарована дитина: творчі надбання, реалії, перспективи»

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Олійник Альона Юріївна.

Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Чуба Олег Анатолійович.

Літня школа «ЕКСТРІМ» зі спортивно-туристської підготовки

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.

Сторінками психології обдарованості: історичний аспект (за посібником О. Г. Ридецької)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Караваєва Катерина Сергіївна.

Майбутнє України

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Поліхун Наталія Іванівна.

Методичні підходи до педагогічної діагностики схильності до дослідницької діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників