1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1 Киричук В. О.

Проектне управління особистісним розвитком учнів в освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад

 

1.2 Долженко С. Г.

Василь Сухомлинський про шляхи подолання неуспішності

 

1.3 Яцишин А. В.

Використання цифрових відкритих систем під час підготовки аспірантів і докторантів

 

1.4. Надєждіна І. М.

Просвітницька діяльність інтелігенції Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століття

 

1.5. Удовиченко І. В.

Формування критичного мислення в учнів старшої школи на заняттях з географії засобами інформаційно-комунікаційних технологій

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Семенюк Н. С.

Особливості розвитку професійного стресу в медиків офтальмологічного профілю

 

2.2. Тесленко В. В.

Критерії та показники особистісно-професійного розвитку соціального педагога

 


 

3. МАЙСТЕР-КЛАС

 

3.1. Розенквіт І. А.

Сценарії свят у Лужанському закладі загальної середньої освіти І−ІІІ ступенів імені Василя Орелецького

 


 

4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

4.1. Зимовська К. А.

Розвиток самостійності учнів в освітньому процесі у закладі загальної середньої освіти вечірнього типу (на прикладі навчальних занять із зарубіжної літератури)

 


 

5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

5.1. Зубченко О. С., Федорова Н. Ф.

Інновації у впровадженні ІКТ у навчальних закладах Великої Британії

 


 

6. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

6.1. Билан Е. П.

Растим достойную смену

 


 

7. АНАЛІТИКА

 

7.1. Онопченко Г. В., Онопченко О. В.

Виявлення соціального замовлення на освіту обдарованих через систему конкурсів Інституту обдарованої дитини НАПН України