1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Брежнєва Олена Геннадіївна.

Концептуальні засади математичного розвитку дітей дошкільного віку: логіка реалізації технології «інтегрованих дидактичних модулів»

 

1.2. Маслюк Андрій Миколайович.

Проблема навчання та розвитку особистості

 

1.3. Подшивайлов Федор Михайлович.

Соотношение познавательной мотивации и мотивации овладения профессией как критерий построения типологии личности

 

1.4. Шаповалов Євгеній Борисович.

Доцільність вивчення документів європейського союзу під час підготовки фахівців екологічного спрямування

 

1.5. Шаповалов Віктор Борисович.

Обґрунтування доцільності розробки віртуальних навчальних середовищ STEAM на базі середовища ТОДОС

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Шевців Зоя Михайлівна.

Лекція як засіб формування когнітивної компетенції майбутнього вчителя інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу

 

2.2. Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.

Козак очима нашого сучасника

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Загальний дизайн емпіричного дослідження «психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності» як показник сформованості конкурентоздатності
особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Школьнік Серафима Яківна, Бесшапошникова Тетяна Василівна, Ланцюженко Зоя Данилівна.

Використання музичних фізкультхвилинок у дошкільному навчальному закладі

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Прохорчук Тетяна Павлівна.

Показникова та логарифмічна функції (урок з алгебри, 11 клас)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Федорова Ніна Федорівна.

Обдаровані діти Німеччини

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Стратійчук Людмила Леонідівна, Бурова Вікторія Володимирівна.

Формування поля успішності як засіб розвитку обдарованих дітей

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Орехівський Євген Федорович.

Радомишльський ліцей № 1 імені Т. Г. Шевченка