1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Бургун Ірина Василівна.

Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб’єктності академічно обдарованих учнів

 

1.2. Бурова Вікторія Володимирівна.

Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу

 

1.3. Федорова Ніна Федорівна.

Про педагогічну експертизу

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Бєльська Наталія Анатоліївна.

Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості

 

2.2. Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.

Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій

 

2.3. Клібайс Тетяна Володимирівна.

Вивчення особливостей писемного мовлення суб’єктів з різними атрибутивними стилями

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) – компонента конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Харитончук Галина Іванівна.

Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Наумов Олег Вікторович, Ємець Вікторія Василівна.

Навчальна програма «Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Мадзігон Василь Миколайович.

Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Шаповалова Алла Ивановна.

Две сестры

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Ткаченко Маргарита Вікторівна.

Соціальний підхід до створення системи професійної безпеки та охорони праці: науковий дискурс (на прикладі галузей використання інформаційних технологій)