1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Рудницька Світлана Юріївна.

Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід

 

1.2. Мартинець Лілія Асхатівна.

Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів

 

1.3. Горбань Сергій Іванович.

Застосування технології програмованого навчання під час опануванні прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису

 

1.4. Колярова Анастасія Олегівна.

Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Сичевська Людмила Євгеніївна.

Міжособистісне спілкування у «Козацькій Світлиці» як чинник зародження прогресивних ідей

 

2.2. Янковська Леся Михайлівна.

Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Особливості формувального експерименту та етапи впровадження «корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації» (В. Чудаковой) – компонента сформованості конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Гальченко Ольга Петрівна.

Від проблеми – до успіху: розв’язуємо задачі, граючись (авторська технологія)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1 Дроботенко Микола Миколайович.

Практикум з підготовки та написання есе

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

Романовський Сергій Васильович.

Особливості освіти країн Європи та деякі освітні реалії Україниї

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Орехівський Євген Федрович, Комашко Катерина Станіславівна.

Юна бандуристка, вокалістка та художниця Радомишльщини

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Муранова Наталія Петрівна, Федорова Ніна Федорівна.

Компетенції та компетентності в освіті