1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Руда Галина Василівна.

Готовність учителя до діяльності з обдарованими учнями

 

1.2. Колярова Анастасія Олегівна.

Здатність особистості до самопроектування: постановка проблеми

 

1.3. Мартинець Лілія Асхатівна.

Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті

 

1.4. Мельник Марина Юріївна.

Психологічна діагностика особистісних чинників розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Шелестова Людмила Володимирівна.

Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика

 

2.2. Білик Жанна Іванівна, Постова Катерина Григорівна.

Методика та організація навчально-дослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті

 

2.3. Олійник Леонід Геннадійович.

Козак очима дитини середнього шкільного віку

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Методична база та особливості впровадження «Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації» (В. Чудакової) – компонента сформованості конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Волошина Віра Іванівна.

Способи оптимізації навчального процесу. Мнемотехнічні прийоми на навчальних заняттях географії

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Гафіатуліна Анна Вікторівна.

Навчально-розвивальна програма формування національної самосвідомості студентської молоді України

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Гальченко Максим Сергійович.

Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Бецко Ірина Юріївна.

Майбутнє Житомирщини – талановиті діти

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Федорова Ніна Федорівна, Ткаченко Лідія Іванівна.

Виникнення та застосування в освіті педагогічної технології «Проект»