1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Ткаченко Лідія Іванівна.

Філософсько-освітні нотатки щодо соціалізації сучасних учнів в Інтернет-просторі

 

1.2. Музиченко Ірина Вікторівна.

Психологічні особливості суїцидальної поведінки особистості

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Кравчук Ольга Павлівна.

Модель реалізації компетентнісного підходу в процесі конструювання змісту профільного навчання як фактор освітнього розвитку

 

2.2. Мартинець Лілія Асхатівна.

Значущість навчальної дисципліни «Управління професійним розвитком учителів» для підготовки керівних педагогічних працівників

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Концептуальні засади і дизайн «індивідуальної» програми рефлексивно- інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакової) як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС


4.1. Ковальова Оксана Анатоліївна.

Тренінг «Ефективна комунікація у професійній діяльності вчителя»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Поліхун Наталія Іванівна.

Навчальна програма з курсу за вибором «Основи дослідницького пошуку»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Федорова Ніна Федорівна, Дроботенко Микола, Миколайович.

Підтримка обдарованої молоді на державному рівні в Іспанії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Музиченко Микола Сергійович.

Юний дослідник-учений Запоріжжя

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Романовский Сергей Васильевич, Мадзигон Василий Николаевич.

Обзор изменений в образовании Украины по результатам экспериментального исследования в Киевском лицее «Интеллект»