1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Кухарчук Петро Михайлович, Плосков Віктор Олександрович.

Соціальне партнерство в процесі реформування системи освіти в Україні

 

1.2. Коврігіна Лілія Михайлівна.

Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

 

Федорова Ніна Федорівна, Малиношевська Альона Василівна.

Педагогічне спілкування під час навчання обдарованої особистості

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Грицишина Таїсія Іванівна.

Використання знаково-символічних засобіву формуванні дій наочного моделювання з дошкільниками у процесі краєзнавчо-туристської діяльності

 

2.2. Вдова Наталія Петрівна.

Психотерапевтичний вплив посмішки на розвиток творчого потенціалу учня в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Концептуальні засади і дизайн «загальної» освітньої програми «Управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної
діяльності» (В. Чудакової) як засіб розвитку конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Ящишин Тетяна Ільївна, Похонський Володимир Степанович.

Комплексне формування вмінь та навичок із використанням інноваційних технологій навчання (Інтегроване навчальне заняття: Життя відшиті сторінки. Редагування графічних зображень)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Зимовська Катерина Анатоліївна.

Розвиток самостійності учнів в освітньому процесі в закладі загальної середньої освіти вечірнього типу (Авторський проект на прикладі навчальних занять з англійської мови)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Бойченко Марина Анатоліївна.

Особливості надання педагогічної підтримки двічі винятковим учням у США, Канаді та Великій Британії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Стратійчук Людмила Леонідівна, Марченко Світлана Миколаївна.

Під зіркою Терпсихори

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Дячук Світлана Михайлівна, Коліжук Ганна Ярославівна.

Розвиток творчих задатків, здібностей та обдарувань гімназистів – мета діяльності колективу Путильської гімназії