1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Шелестова Людмила Володимирівна.

Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів

 

1.2. Коновальчук Марина Валеріївна.

Розвиток майбутніми учителями обдарованості дітей-мігрантів (на прикладі соціально-педагогічного проекту «Схід сонця»)

 

1.3. Зуєв Михайло Ігорович.

Стратегії навчання обдарованих дітей в освітніх закладах Європи

 

1.4. Зуєва Лариса Євгеніївна.

Ґенеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Гальченко Максим Сергійович.

Загальношкільна модель збагачення

 

2.2. Барабанов Родион Евгениевич.

Роль социального педагога в работе с детьми с особыми образовательными потребностями (на примере умственной отсталости)

 

2.3. Подшивайлов Федір Михайлович, Кривоцюк Світлана Вікторівна.

Психолого-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку

 

2.4. Радченко Костянтин Анатолійович.

Спрямованість освітнього процесу на набуття досвіду практичної діяльності як умова формування професійної компетентності майбутніх військових юристів

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Зміст та особливості впровадження «загальної» освітньої програми «управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності» (в. Чудакової) як засіб розвитку конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Олійник Альона Юріївна.

Тренінг «Їжа та здоров’я для 5−7 класів»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Поліхун Наталія Іванівна.

Основи дослідного пошуку (авторська навчальна програма з курсу за вибором)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Пінькевич Інна Миколаївна.

Інноваційна програма «Через дитячу творчість до екологічного виховання»

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Комашко Катерина Станіслівівна.

Такі таланти народжує Радомишльська земля

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Піліна Аліна Володимирівна, Кагляк Олена Володимирівна.

Ефективна модель економічної освіти в позашкільному навчальному закладі (на прикладі КПНЗ «Київська мала академія наук учнівської молоді»)

 

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019