1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Шелестова Людмила Володимирівна.
Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів
1.2. Коновальчук Марина Валеріївна.
1.3. Зуєв Михайло Ігорович.
Стратегії навчання обдарованих дітей в освітніх закладах Європи
1.4. Зуєва Лариса Євгеніївна.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Гальченко Максим Сергійович.
Загальношкільна модель збагачення
2.2. Барабанов Родион Евгениевич.
2.3. Подшивайлов Федір Михайлович, Кривоцюк Світлана Вікторівна.
Психолого-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку
2.4. Радченко Костянтин Анатолійович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Олійник Альона Юріївна.
Тренінг «Їжа та здоров’я для 5−7 класів»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Поліхун Наталія Іванівна.
Основи дослідного пошуку (авторська навчальна програма з курсу за вибором)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Пінькевич Інна Миколаївна.
Інноваційна програма «Через дитячу творчість до екологічного виховання»
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Комашко Катерина Станіслівівна.
Такі таланти народжує Радомишльська земля
8. АНАЛІТИКА
8.1. Піліна Аліна Володимирівна, Кагляк Олена Володимирівна.