1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Камишин Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович, Трушковський Костянтин Юрійович.

Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні розвитком академічної обдарованості

 

1.2. Грицишина Таїсія Іванівна.

Соціалізація дітей старшого дошкільного віку як соціально-педагогічна проблема

 

1.3. Онопченко Галина Василівна.

Он-лайн тестування як компонент системи виявлення обдарованості у дітей

 

1.4. Ткаченко Лідія Іванівна.

Інтернет-мережа: педагогічні можливості у розвитку обдарованих учнів

 

1.5. Зінченко Світлана Володимирівна.

Ціннісні орієнтири сучасного викладача: особистісний аспект

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Постова Катерина Григоріївна, Дідик Лучезара Анатоліївна.

Особливості викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах технічного спрямування (на прикладі географії)

 

2.2. Журавель Тетяна Олексіївна, Соколова Наталя Олегівна.

Інтегроване навчання – основний складник STEM-освіти

 

2.3. Волошина Алла Леонідівна, Олійник Леонід Геннадійович.

«Школа берегині козацького роду» – етнокультурний проект популяризації козацької спадщини

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Відмінності структурно змістовного аналізу латентних факторів особливостей психологічної готовності до інноваційної діяльності персоналу організацій з позитивною та негативною «інноваційністю», як детермінанти конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна, Рашковська Ілона Владиславівна.

Творче самопочуття вчителя: практичний аспект

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Полющенко Ірина Вікторівна.

Програма для самостійної роботи з навчального предмета «Інформатика» для студентів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації (план і програма спецкурсу)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Власюк Анна Віталіївна.

Становлення талантів в Японії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Іванюта Ірина Миколаївна.

Мрії збуваються

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Комашко Катерина Станіславівна.

Розвиток творчої особистості ліцеїста (з досвіду діяльності Радомишльського ліцею)