1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Охріменко Ольга Сергіївна.

Пошук та виявлення обдарованих дітей у Німеччині

 

1.2. Коренева Світлана Іванівна.

Позашкільна освіта як умова формування гармонійної особистості громадянина України

 

1.3. Антоненко Владислав Володимирович.

Поняття «обдарованість» у наукових дослідженнях США

 

1.4. Баюрко Наталія Василівна.

Сутність та структура готовності майбутніх учителів біології до розвитку екологічної компетентності учнів

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Козійчук Оксана Григорівна.

Проектна технологія як складова профорієнтаційної діяльності навчального закладу

 

2.2. Шульга Наталія Вікторівна.

Динамічна модель системи навчання стохастики майбутніх економістів

 

2.3. Шелестова Людмила Володимирівна.

Методи формування картини світу старших дошкільників

 

2.4. Московченко Валентина Валеріївна.

Специфіка міжособової залежності у делінквентних підлітків

 

2.5. Даценко Тетяна Олександрівна.

Психолого-педагогічний супровід старших дошкільників із подолання природного вікового страху

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Психологічні механізми особистісної детермінації «інноваційності» – показника конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Середа Світлана Олександрівна, Васіна Вікторія Анатоліївна.

Музичні казки для дошкільнят

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Богдан Світлана Валеріанівна.

Формування ціннісного ставлення до себе як основа становлення особистості учня молодших класів

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Скрипник Алла Іванівна.

Вплив сучасних педагогічних технологій на формування креативності в учнів молодших класів (з досвіду педагогічної діяльності)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Дудченко Діана Іванівна.

Ізмаїльська співунка

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Ткаченко Маргарита Вікторівна.

Українські студенти про Болонський процес: соціологічне дослідження