1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Сологуб Анатолій Іванович.

Креативність старшокласника для сталого розвитку суспільства

 

1.2. Гоцуляк Юрій Вікторович.

Законодавчі підстави для впровадження системи освіти обдарованих дітей в Україні

 

1.3. Голінська Тетяна Миколаївна.

Арт-терапевтичні впливи на особистість дитини

 

1.4. Охріменко Ольга Сергіївна.

Поняття обдарованості у зарубіжній педагогічній науці: історико-порівняльний аспект

 

1.5. Величко Володимир Володимирович.

Особливості психолого-юридичного забезпечення професійної діяльності працівників національного центрального бюро Інтерполу в Україні

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Бельская Наталья Анатольевна.

Ценностные ориентации старшеклассников с признаками интеллектуально-академической одарённости

 

2.2. Клібайс Тетяна Володимирівна.

Досвід психокорекції адаптивних можливостей атрибутивного стилю дорослих

 

2.3. Якимчук Мирослава Юріївна.

Система діяльності з розвитку творчих здібностей лінгвістично обдарованих старшокласників на навчальних заняттях української мови

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Загальний дизайн дослідження індивідуально-психологічних особливостей особистості як показник конкурентоздатності за тестом Р. Кеттелла (Форма А)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Фурда Тетяна Петрівна.

Гра-квест «Молодь обирає здоров’я»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Григорцевич Ірина Дмитрівна, Фурсова Алла Марцелівна.

Система виховної діяльності у пришкільному таборі відпочинку «Усмішка»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Скрипник Алла Іванівна.

Вплив сучасних педагогічних технологій на формування креативності в учнів молодших класів (з досвіду педагогічної діяльності)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Бойко Людмила.

Мрії здійснюються

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Храповіцька Галина Каземирівна.

Історія створення та діяльності НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – гімназія № 1» міста Хмільник Вінницької області