1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Твердовська Ольга В’ячеславівна.

Соціальні аспекти інноваційного розвитку людини в контексті гармонізації її сутнісних сил

 

1.2. Андросович Ксенія Анатоліївна.

Інтернет-ресурс як спосіб організації роботи з обдарованими старшокласниками

 

1.3. Голінська Тетяна Миколаївна.

Зміст, форми і методи арт-терапевтичного впливу на особистість дитини

 

1.4. Мельник Наталія Іванівна.

Соціалізація дітей дошкільного віку на засадах групової взаємодії у різновікових групах

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Філіпович Вікторія Миколаївна.

Експериментальне вивчення згуртованості студентських груп у сумісній навчальній діяльності

 

2.2. Зємба Беата Анна.

Проект виховного простору для розвитку обдарованої дитини

 

2.3. Величко Віталій Юрійович, Володченко Алла Євгеніївна, Стрижак Олександр Євгенович.

Застосування онтології задачі раціонального вибору у процесі виявлення акцентуацій характеру підлітків

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Аналіз та інтерпретація результатів дослідження «індивідуально-психологічних особливостей особистості» − критерій сформованості інноваційності та конкурентоздатності

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Лукач Світлана Романівна.

Тренінг «Почуття провини: ознака духовності чи інструмент саморуйнування?»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Сидоренко Наталія Олександрівна.

Психологічні перлинки для кожної дитинки

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Скрипник Алла Іванівна.

Вплив сучасних педагогічних технологій на формування креативності в учнів молодших класів

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Віценко Лариса Анатоліївна.

Плекаємо надійну елітну зміну

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Федорова Ніна Федорівна.

Один день фінських учнів або система середньої освіти Фінляндії (аналіз Інтернет-джерел)