1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Грицишина Таїсія Іванівна.

Проблема формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю у психолого-педагогічній літературі

 

1.2. Комар Таїсія Василівна.

Структура та провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму

 

1.3. Кельнер Світлана Степанівна.

Теоретичний аналіз особливостей формування цілісності особистості майбутнього практичного психолога

 

1.4. Яцишин Анна Володимирівна.

Мережні технології відкритої освіти як важлива складова інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Павленко Інна Олександрівна.

Методика формування валеологічного мислення майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки

 

2.2. Геворкян Майрануш Маратовна.

Некоторые технологии реализации задач межнационального поликультурного диалога в образовательном процессе ВУЗа

 

2.3. Бевз Галина Михайлівна, Ворожбієва Еліна Володимирівна.

Тривожність як чинник зниження особистісної ресурсності дитини середнього шкільного віку в умовах вимушеного переселення із зони бойових дій

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дослідження «вольового самоконтролю/вольової саморегуляції» – показника сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості: діагностично-інтерпретаційний компонент

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Шевченко Вікторія Миколаївна.

Майстер-клас з виготовлення дідуха

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Шевченко Галина Василівна.

Програма факультативу «Світ очима твоїх предків» (українська міфологія та вірування слов’ян)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Вербило Лариса Василівна.

Життя – це проект «Зроби сам»

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Шух Ірина Ігорівна.

Зростає наша гордість (бронзова призерка ХХІІ-ї Міжнародної конференції молодих учених «IСYS–2015»)

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Крецу Наталія Сергіївна.

Адаптація до мирного життя методами арт-терапії дітей, які перебували на території проведення АТО (опис досвіду професійної діяльності)