1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Камишин Володимир Вікторович, Федорова Ніна Федорівна, Піонтковський-Вихватень Богдан Олександрович.

Модернізація змісту середньої освіти в Україні у 90-х роках ХХ століття, спрямована на розвиток обдарованих учнів

 

1.2. Бастун Микола Володимирович.

Формування професійної налаштованості вчителя на розвиток духовного потенціалу учнів за допомогою діалогічних засобів

 

1.3. Завалевський Юрій Іванович.

Організаційно-методичні умови формування конкурентоспроможності вчителя в процесі інноваційної діяльності

 

1.4. Шульга Людмила Миколаївна.

Ігрова технологія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Демченко Олена Петрівна.

Соціальна обдарованість як передумова становлення елітарної особистості

 

2.2. Бажан Сергій Петрович.

Організація діяльності навчально-науково-виробничого комплексу: функція управління навчально-виробничим процесом в умовах коледжу

 

2.3. Циганчук Тетяна Володимирівна.

Мотиви навчальної діяльності

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Діагностично-інтерпретаційний та прогностичний компоненти дослідження «порогу активності» – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Юрчак Наталія Василівна.

Віче-реквієм «Герої не вмирають!»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Подольська Олександра Михайлівна.

Самоорганізація як основа розвитку сучасного учня

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Біла Ірина Миколаївна.

Досвід становлення талантів в Японії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Овчаренко Тетяна Іванівна, Абдуллаєва Наталія Петрівна.

Кожна дитина – почасти геній

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Кравчук Ольга Павлівна.

Проект «Концепція вивчення географії України у загальноосвітніх навчальних закладах»