1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Пустовіт Григорій Петрович.

Зміст та сутнісні характеристики професійних інтересів обдарованих старшокласників

 

1.2. Ковальова Оксана Анатоліївна.

Проблема визначення поняття «соціальний інтелект» у психологічній науці

 

1.3. Науменко Світлана Олександрівна.

Особливості діагностики музичних здібностей дошкільників

 

1.4. Подшивайлов Федір Михайлович.

Теоретико-методологічні засади визначення поняття мотиваційної сфери особистості

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Тимошко Ганна Миколаївна.

Управління системою діяльності з обдарованими учнями у загальноосвітньому навчальному закладі

 

2.2. Босак Володимир Ігорович, Босак Лариса Олексіївна.

Загальноосвітній навчальний заклад – простір для інновацій

 

2.3. Зуєв Михайло Ігорович.

Позакласна робота з обдарованою учнівською молоддю як засіб доуніверситетської підготовки у галузі права

 

2.4. Меркулова Світлана Іванівна.

Організаційно-педагогічні умови управління процесом педагогічної орієнтації старшокласників ЗНЗ із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Інформаційно-смисловий компонент дослідження «порогу активності» – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Программа «УникУМ»: пять уроков эффективного развития мышления у школьников

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна, Романенко Ірина Леонідівна, Сафонов Герман Едуардович, Строган Олена Анатоліївна.

Нові пригоди Гаррі Поттера або у пошуках п’яти елементів (новорічна вистава)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Завалевський Юрій Іванович.

Деякі підходи до оцінювання конкурентоспроможності вчителя

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Овчаренко Тетяна Іванівна, Моісеєнко Галина Миколаївна.

Яскрава перлинка Херсонщини

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Хома Ольга Зіновіївна.

Організація діяльності з обдарованими учнями (з досвіду діяльності міста)