1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Шелестова Людмила Володимирівна.

Вплив сім’ї на формування картини світу дошкільника

 

1.2. Нечипор Наталія Миронівна.

Принципи формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі

 

1.3. Гнетецька Ольга Петрівна.

Формування дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку в пошуково-дослідницькій діяльності

 

1.4. Гусєв Андрій Ігоревич.

До проблеми особистісно орієнтованої підготовки медіаторів

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Вінник Наталія Дмитрівна.

Психолого-педагогічні умови особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників

 

2.2. Семенюк Марія Юріївна.

Теоретичні засади проблеми розвитку креативності обдарованих студентів

 

2.3. Коваленко Валентина Володимирівна.

Психолого-педагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у професійній діяльності з учнями молодших класів

 

2.4. Нідзієва Вероніка Анатоліївна.

Корпоративний кодекс як інструмент управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів

 

2.5. Лепетченко Марина Вікторівна.

Особливості когнітивного компонента здатності до творчого самовираження у дітей дошкільного віку

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Діагностично-інтерпретаційний компонент дослідження мотиваційного профілю – показника сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Учимся быть внимательными

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.

Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (конкурс поетів)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Шунько Олена Володимирівна.

Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Сєдова Світлана Олексіївна.

Підростає обдарована зміна

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Руденко Сергій Антонович.

Медико-соціальні чинники впливу на стан здоров’я дітей першого класу як орієнтир для підготовки дітей до школи