1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Шелестова Людмила Володимирівна.
Вплив сім’ї на формування картини світу дошкільника
1.2. Нечипор Наталія Миронівна.
Принципи формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі
1.3. Гнетецька Ольга Петрівна.
1.4. Гусєв Андрій Ігоревич.
До проблеми особистісно орієнтованої підготовки медіаторів
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Вінник Наталія Дмитрівна.
Психолого-педагогічні умови особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників
2.2. Семенюк Марія Юріївна.
Теоретичні засади проблеми розвитку креативності обдарованих студентів
2.3. Коваленко Валентина Володимирівна.
2.4. Нідзієва Вероніка Анатоліївна.
2.5. Лепетченко Марина Вікторівна.
Особливості когнітивного компонента здатності до творчого самовираження у дітей дошкільного віку
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Рыбак Сергей Борисович.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.
Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (конкурс поетів)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Шунько Олена Володимирівна.
Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Сєдова Світлана Олексіївна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Руденко Сергій Антонович.