1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Ханзель Жаннета Іванівна.
Творчий розвиток учня – запорука соціального успіху
1.2. Гоцуляк Юрій Вікторович.
1.3. Мартинець Лілія Асхатівна.
Освіта дорослих: форми та зміст
1.4. Лепетченко Марина Вікторівна.
Творче самовираження дошкільників із порушеннями мовлення як педагогічна проблема
1.5. Петришин Людмила Йосипівна.
1.6. Орел Ольга Володимирівна.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Корнієнко Тетяна Миколаївна.
Роль гри в організації життєдіяльності дітей в умовах літнього відпочинку
2.2. Петьков Віталій Анатолійович.
Психологічні особливості впливу стресу на загальний розвиток дитини
2.3. Коваленко Валентина Володимирівна.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Хоменко Ольга Анатоліївна.
Формування професійної готовності вихователів до діяльності з обдарованими дітьми
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.
Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (Я і Україна)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Лещик Ольга Павлівна, Шмаль Михайло Михайлович.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Галкун Тетяна Миколаївна.
Підтримка та розвиток технологічної обдарованості
8. АНАЛІТИКА
8.1. Киричук Валерій Олександрович.