1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі

 

1.2. Мартинець Лілія Асхатівна.

Проектна діяльність у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу

 

1.3. Пироженко Лідія Володимирівна.

Факультативи як складова реформування змісту навчання у вітчизняній школі 60-х-70-х років хх століття

 

1.4. Бахмат Наталія Валеріївна.

Педагогічна підготовка вчителів початкових класів у наукових дослідженнях

 

1.5. Іванюк Ганна Іванівна.

Підготовка учнів сільських шкіл України до праці та технічної творчості в умовах реформування радянської системи освіти (50–60-ті рр. хх століття)

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Мартинюк Юлія Олександрівна.

Програма корекційного впливу на членів сім’ї з урахуванням стадії сприйняття дітей з психофізичними порушеннями

 

2.2. Підгаєвська Світлана Миколаївна.

Особливості роботи над інструментальними творами в процесі підготовки майбутніх вчителів

 

2.3. Муранова Наталія Петрівна.

Реалізація педагогічного супроводу фізико-математичної підготовки старшокласників на кафедрі базових і спеціальних дисциплін інституту доуніверситетської підготовки при вищому технічному навчальному закладі

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Алгоритм проведення, аналізу, обробки та інтерпретації результатів дослідження «самоактуалізації»

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Устименко Катерина Сергіївна.

Цикл розвивальних занять «давай познайомимося!»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Прашко Олена Володимирівна.

Програма спецкурсу з розвитку соціальної компетентності підлітків

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Гальченко Максим Сергійович.

Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей у Сполучених Штатах Америки

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Нестерова Ольга Валентинівна.

Такі обдарування народжує одеська земля

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Мадзігон Василь Миколайович.

Актуальні проблеми розвитку педагогічної науки та освіти