1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Музиченко Ірина Вікторівна.

До історії становлення та розвитку поняття «національний характер»

 

1.2. Гончарук Віктор Васильевич.

Технологія розвитку державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами в регіоні

 

1.3. Шимановський Марк Мусійович.

Проблема мобінгу в учнівському середо

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Родіна Наталія Володимирівна.

Гендерний конфлікт у структурі копінгу особистості

 

2.2. Муранова Наталія Петрівна.

Розвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовки

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дагностично-інтерпретаційний компонент дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Петрович.

Развивая внимание учащихся, совершенствуем их способности к определенным предметам

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Буданцева Наталія Іванівна.

Використання мнемотехнології для розвитку та корекції мови дошкільнят

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Волик Володимир Володимирович, Панкевич Олег Володимирович.

Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей в Австрійській Республіці

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Мелещенко Вікторія Василівна.

У кожній дитині – сонце. Тільки дайте йому світити

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Маслюк Андрій Миколайович.

Психологія травми: практичний аспект