1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Формування творчої пізнавальної активності студентів вищих навчальних закладів

 

1.2. Федорова Ніна Федорівна, Ємець Вікторія Василівна, Соколовська Наталія Броніславівна.

Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини

 

1.3. Філоненко Мирослава Мирославівна.

Системний аналіз процесу особистісного становлення майбутнього лікаря

 

1.4. Сіпко Кирило Володимирович.

Формування в учнів загальнолюдських та прагматичних освітніх цінностей: з досвіду Європейського Союзу

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Муранова Наталія Петрівна.

Особливості підготовки старшокласників з фізики і математики у вітчизняній системі освіти

 

2.2. Родіна Наталія Володимирівна.

Статево-рольова ідентичність особистості та особливості подолання стресу в ситуаціях загрози самоактуалізації

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Особливості особистості на шляху до самоактуалізації – критерію психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Прашко Олена Володимирівна.

Година спілкування з елементами тренінгу «Пріоритети і цінності»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Мергут Оксана Олександрівна.

Авторська програма роботи гуртка «Пісочна анімація»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Адаменко Наталія Євгенівна.

Шлях до успіху

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Меркулова Світлана Іванівна.

Мистецтво бути обдарованою особистістю

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Бєльська Наталія Анатоліївна.

Експериментальна перевірка ефективності діагностично-проектувального комплексу «Універсал» у системі роботи з інтелектуально обдарованими дітьми