1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Педагогічні умови ефективної підготовки студентів до професійної педагогічної співпраці

 

1.2. Онопченко Галина Василівна.

Принципи створення віртуальних науково-дослідних майданчиків у межах освітнього інформаційного інтернет-середовища обдарованих

 

1.3. Сухий Олексій Лукич, Тарадайник Валенина Миколаївна.

Розвиток особистості як психічна категорія та сутність взаємодії в інформаційно-соціальному середовищі

 

1.4. Киричук Валерій Олександрович, Андросович Ксенія Анатоліївна.

Розвиток та соціалізація особистості у сучасному суспільстві

 

1.5. Ковальова Оксана Анатоліївна.

Модель соціально-комунікативної компетентності

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Бессонова Інна Євгенівна, Зюзь Вікторія Валеріївна.

Особливості мотиваційного забезпечення навчально-виховного процесу в медичному ліцеї «Дніпро»

 

2.2. Шелестова Людмила Володимирівна.

Методи діагностики креативності дошкільників у сучасному дошкільному навчальному закладі

 

2.3. Муранова Наталія Петрівна.

Комплексне науково-методичне забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» як критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Научиться быстро читать. Тяжело? Легко! Прививаем учащимся любовь к чтению нестандартные подходы (часть 2)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Македонська Світлана Іванівна, Дудченко Діана Іванівна.

Система діяльності загальноосвітнього навчального закладу з адаптації п’ятикласників до нових умов навчання

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Мілютіна Катерина Леонидівна.

Вплив соціального оточення на розвиток особистості обдарованого підлітка

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Меркулова Світлана Іванівна.

Діяти – щоб бути щасливою