1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Організаційна субсистема уроку та технологія аналізу її ефективності
1.2. Шкіренко Олена Віталіївна.
1.3. Житнік Тетяна Сергіївна.
Альтернативній підхід діагностування художньо-творчої активності дітей старшого дошкільного віку
1.4. Темербекова Альбина Алексеевна, Алькова Людмила Александровна.
Методологические подходы к понятию «самообразовательная компетентность» в педагогической теории
1.5. Чумак Маргарита Олександрівна.
Професійні цінності майбутнього вчителя початкової школи як чинник його особистісного становлення
1.6. Твердовська Ольга В’ячеславівна.
Праксеологія творчості у процесі становлення особистості
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Николин Микола Миколайович.
2.2. Оверченко Ніна Миколаївна.
2.3. Андросович Ксенія Анатоліївна.
Аналіз труднощів соціальної адаптації першокурсників професійного ліцею
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Ускучакова Світлана Іванівна.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Шумакова Инна Владимировна.
Методичний кейс авторських розвивальних уроків «творча майстерня»
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Григоращенко Вікторія Юріївна.
Розвиток ключових компетентностей на уроках історії з використанням ІКТ
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Гогерчак Григорій Іванович.
По обидва боки учнівської олімпіади
8. АНАЛІТИКА
8.1. Неділько Віктор Петрович, Руденко Сергій Антонович.
Динаміка психофізичного розвитку дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку