1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Пріоритетні наукові підходи до уроку як соціально-педагогічної системи
1.2. Тесленко Валентин Вікторович.
Самоосвіта старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі
1.3. Волощук Іван Степанович.
Інтелект та інші складові психіки людини
1.4. Петрович Ольга Борисівна.
Особливості розвитку літературної обдарованості старшокласників
1.5. Федорова Ніна Федорівна, Соколовська Наталія Броніславівна, Баранова Марина Анатоліївна.
Виховання особистості та процес її формування у сім’ї
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Олійник Світлана Станіславівна.
Розкриття креативного потенціалу учнів на уроках фізики через призму естетичного виховання
2.2. Веселка Юлія Богданівна.
Інноваційні форми роботи з батьками обдарованих учнів
2.3. Коробко Тетяна Юріївна, Куриленко Наталія Яківна.
Особистісний супровід дитини для розкриття математичних здібностей
2.4. Луценко Людмила Володимирівна, Педько Ірина Володимирівна.
Проектування індивідуально-орієнтованого середовища обдарованих дітей дошкільного віку
2.5. Камишин Володимир Вікторович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна.
Тренінг комунікативності обдарованих старшокласників
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Іванішина Любов Михайлівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Гоцуляк Юрій Вікторович.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Шевенко Алла Миколаївна.
У чому криється феномен обдарованої дитини?
8. АНАЛІТИКА
8.1. Прашко Олена Володимирівна.
Уміння керувати конфліктами – ознака соціально компетентної особистості