1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Островерхова Надія Михайлівна.

Пріоритетні наукові підходи до уроку як соціально-педагогічної системи

 

1.2. Джус Ірина Іванівна.

Особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями

 

1.3. Андросович Ксенія Анатоліївна.

Поняття взаємодії загальноосвітнього навчального закладу та сім’ї при проектуванні розвитку обдарованості учня

 

1.4. Пионтковський-Выхватень Богдан Александрович.

Подходы развития образовательной деятельности с одаренными детьми

 

1.5. Протас Оксана Любомирівна.

Розвиток творчих здібностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу

 

1.6. Гоцуляк Юрій Вікторович.

Особливості правового регулювання програмування спеціальної освіти за законодавством провінції Нова Шотландія (Канада)

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Дігтяренко Любов Іванівна.

Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу творчої обдарованості особистості учня в закладах нового типу

 

2.2. Федоринова Наталія Євгеніївна.

Від тих, кому дано багато, багато очікують

 

2.3. Бабова Наталія Станіславівна, Заячук Ольга Василівна.

Формування творчої особистості в умовах акмеологічного освітнього простору криворізького жовтневого ліцею

 

2.4. Гарвасюк Ірина Геннадіївна.

Пихологічний супровід обдарованої дитини

 

2.5. Євдокименко Лілія Миколаївна.

Роль школи та родини у розвитку обдарованої дитини

 

2.6. Камишин Володимир Вікторович.

Визначення групової системи переваг учасників навчально-виховного процесу за допомогою медіани Кемені

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

«Локус контролю» як складова інтегральної характеристики «самоусвідомлення себе як професіонала» – критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна.

Тренінг комунікативності для старшокласників як інтерактивний метод отримання нової інформації

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Іванішина Любов Михайлівна.

Інноваційні підходи вчителів спрямовані на розвиток креативної політехнічної особистості в умовах навчального закладу сільського типу (Цикл інтегрованих навчальних занять)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Поескова Галина Ивановна.

Какие умения необходимы одаренному ребенку для того, чтобы преуспеть в жизни

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Давиденко Ігор Юрійович.

Виховуємо красотою танцю

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Романовська Діана Дорімедонтівна, Рибак Лілія Віталіївна.

Стратегія психологічного супроводу підготовки обдарованих учнів до наукової роботи