https://doi.org/10.32405/2309-3935-2019-1(72)
1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Voloshchuk Ivan, Rudyk Yaroslav.
Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted
1.2. Шелестова Людмила Володимирівна.
Готовність учителя до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільної освіти
1.3. Полющенко Ірина Вікторівна.
Вибір шляхів формування інформаційної культури в підготовці майбутніх фахівців економічного профілю
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Бельская Наталья Анатольевна.
Исследование диагностико-психометрических возможностей теста Р. Плутчека − Г. Келлермана «индекс жизненного стиля (life style index)» и его стандартизация на выборке украинских учащихся старших классов
2.2. Білик Жанна Іванівна, Шаповалов Євгеній Вікторович, Шаповалов Віктор Борисович, Атамась Артем Іванович.
2.3. Потієнко Валентина Олександрівна, Овсянніков Олексій Анатолійович, Волох Анна Сергіївна.
2.4. Доротюк Валентина Іванівна.
2.5. Романчук Алла Іллівна.
Використання інноваційних технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи
2.6. Камишин Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович, Бурдельна Євгенія Андріївна, Трушковський Костянтин Юрійович.
Синергетика особистісно-орієнтованого розвитку академічної обдарованості
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Розенквіт Ірина Аркадіївна.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Федорова Ніна Федорівна.
Авторська програма факультативу «Геометрія та конструювання»
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Зінченко Людмила Юріївна.
Формування математичної компетентності ліцеїстів шляхом використання проблемного методу
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Бабич Ірина Богданівна.
Україна плекає обдаровану молодь
8. Аналітика
8.1. Комашко Катерина Станіславівна.
Вони формують олімпійський резерв України