1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1 Киричук В. О.
1.2 Долженко С. Г.
Василь Сухомлинський про шляхи подолання неуспішності
1.3 Яцишин А. В.
Використання цифрових відкритих систем під час підготовки аспірантів і докторантів
1.4. Надєждіна І. М.
Просвітницька діяльність інтелігенції Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століття
1.5. Удовиченко І. В.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Семенюк Н. С.
Особливості розвитку професійного стресу в медиків офтальмологічного профілю
2.2. Тесленко В. В.
Критерії та показники особистісно-професійного розвитку соціального педагога
3. МАЙСТЕР-КЛАС
3.1. Розенквіт І. А.
4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
4.1. Зимовська К. А.
5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
5.1. Зубченко О. С., Федорова Н. Ф.
Інновації у впровадженні ІКТ у навчальних закладах Великої Британії
6. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
6.1. Билан Е. П.
7. АНАЛІТИКА
7.1. Онопченко Г. В., Онопченко О. В.