1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Рудницька Світлана Юріївна.
Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід
1.2. Мартинець Лілія Асхатівна.
Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
1.3. Горбань Сергій Іванович.
1.4. Колярова Анастасія Олегівна.
Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Сичевська Людмила Євгеніївна.
Міжособистісне спілкування у «Козацькій Світлиці» як чинник зародження прогресивних ідей
2.2. Янковська Леся Михайлівна.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Гальченко Ольга Петрівна.
Від проблеми – до успіху: розв’язуємо задачі, граючись (авторська технологія)
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1 Дроботенко Микола Миколайович.
Практикум з підготовки та написання есе
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
Романовський Сергій Васильович.
Особливості освіти країн Європи та деякі освітні реалії Україниї
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Орехівський Євген Федрович, Комашко Катерина Станіславівна.
Юна бандуристка, вокалістка та художниця Радомишльщини
8. АНАЛІТИКА
8.1. Муранова Наталія Петрівна, Федорова Ніна Федорівна.
Компетенції та компетентності в освіті