1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Сологуб Анатолій Іванович.
Креативність старшокласника для сталого розвитку суспільства
1.2. Гоцуляк Юрій Вікторович.
Законодавчі підстави для впровадження системи освіти обдарованих дітей в Україні
1.3. Голінська Тетяна Миколаївна.
Арт-терапевтичні впливи на особистість дитини
1.4. Охріменко Ольга Сергіївна.
Поняття обдарованості у зарубіжній педагогічній науці: історико-порівняльний аспект
1.5. Величко Володимир Володимирович.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Бельская Наталья Анатольевна.
Ценностные ориентации старшеклассников с признаками интеллектуально-академической одарённости
2.2. Клібайс Тетяна Володимирівна.
Досвід психокорекції адаптивних можливостей атрибутивного стилю дорослих
2.3. Якимчук Мирослава Юріївна.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Фурда Тетяна Петрівна.
Гра-квест «Молодь обирає здоров’я»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Григорцевич Ірина Дмитрівна, Фурсова Алла Марцелівна.
Система виховної діяльності у пришкільному таборі відпочинку «Усмішка»
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Скрипник Алла Іванівна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Бойко Людмила.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Храповіцька Галина Каземирівна.