1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Марушкевич Алла Адамівна.
Досвід підтримки та розвитку обдарованої молоді країн Європи в аналітиці сучасних учених
1.2. Островерхова Надія Михайлівна.
Урок як соціально-педагогічна система
1.3. Максимович Ольга Михайлівна.
Професійна підготовка майбутніх педагогів до діяльності з обдарованими дітьми
1.4. Піонтковський-Вихватень Богдан Олександрович.
Навчання обдарованих дітей у навчальних закладах України: історичний контекст
1.5. Будій Надія Дмитрівна.
1.6. Стьопул Ввалентина Іванівна, Дмітрієв Андрій Олександрович.
Теоретичні засади формування тестових засобів контролю іншомовної обдарованості
1.7. Саміленко Руслана Андріївна.
Творчий потенціал та розвиток особистості у вітчизняних музично-педагогічних системах
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Онопченко Галина Василівна, Мілєнін Володимир Михайлович, Галкін Сергій Олександрович, Баранова Марина Анатоліївна.
Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами
2.2. Павлик Наталія Василівна.
Розвиток вольових рис характеру в обдарованих старшокласників
2.3. Кабиш-Рибалка Анна Валентинівна.
Психологічні фактори вибору стратегій проектування життєвого шляху особистості
2.4. Зубовская Людмила Леонидовна, Шувырь Виктория Юрьевна.
Школа ассертивности – модель школы будущего
2.6. Камишин Володимир Вікторович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Рыбак Сергей Борисович.
Выучить иностранный язык? – Легко! Урок первый
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Османова Нажие Серверовна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Жерліцин Сергій Олександрович.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Корінна Людмила Віталіївна.