1. НАУКА ПРАКТИЦІ
1.1. Волощук Іван Степанович, Мельник Андрій Юрійович.
Методика накопичення життєвого досвіду крізь призму потенціалу розумної поведінки: наукове підґрунтя
1.2. Домінюк Михайло Михайлович, Мартишко Андрій Юрійович, Тихий Олександр Володимирович, Маргара Дмитро Володимирович.
1.3. Ковальова Оксана Анатоліївна, Камишин Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович.
Верифікація інноваційних методик наукової освіти МАН України
1.4. Сліпухіна Ірина Андріївна, Савченко Ярослав Володимирович, Караманов Олексій Владиславович.
Інтерактивні музеї науки як освітні середовища
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Salamli Sevinj Mammad.
2.2. Бондаренко Валентин Володимирович, Худякова Наталія Юріївна, Кримець Олександр Іванович, Арсененко Олександр Андрійович.
2.3. Сіткар Віктор Ілліч.
Суб’єктно-вчинковий концептуальний підхід до розуміння дитячої субкультури
2.4. Довга Марія Ігорівна.
Розробка та оцінка ефективності курсу з розвитку креативності в умовах дистанційного навчання
3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Meilakh Nataliia, Svitsa Alona.
Formation of visual perception skills in English lessons
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ
5.1. Бунякіна Вікторія Володимирівна, Юсипіва Тетяна Іванівна.
5.2. Mazhidova Dildora Abdukhamidovna.
Development of children’s creative abilities
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Тименко Володимир Петрович, Крикун Ольга Миколаївна.
Педагогічна діагностика обдарованості з проєктної творчості у здобувачів освітніх рівнів
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Пантелєєва Вікторія Вікторівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.
Патріотизм молодого покоління як важливий внесок у перемогу та відбудову України
9. РЕЦЕНЗІЯ
9.1. Гальченко Максим Сергійович.
Теоретико-практичне забезпечення впровадження наукової освіти Малої академії наук України