Титульна сторінка

 

Зміст

 


 

1. НАУКА ПРАКТИЦІ

 

1.1. Волощук Іван Степанович, Мельник Андрій Юрійович.

Методика накопичення життєвого досвіду крізь призму потенціалу розумної поведінки: наукове підґрунтя

1.2. Домінюк Михайло Михайлович, Мартишко Андрій Юрійович, Тихий Олександр Володимирович, Маргара Дмитро Володимирович.

Динаміка показників морфо-функціонального стану майбутніх офіцерів-жінок підрозділів національної поліції в процесі навчання

1.3. Ковальова Оксана Анатоліївна, Камишин Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович.

Верифікація інноваційних методик наукової освіти МАН України

1.4. Сліпухіна Ірина Андріївна, Савченко Ярослав Володимирович, Караманов Олексій Владиславович.

Інтерактивні музеї науки як освітні середовища

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Salamli Sevinj Mammad.

Modern requirements for university libraries for today (on the example of the current situation of the Library of the University of Architecture and Construction of Azerbaijan)

2.2. Бондаренко Валентин Володимирович, Худякова Наталія Юріївна, Кримець Олександр Іванович, Арсененко Олександр Андрійович.

Порівняльний аналіз індексу рухової активності та добових енерговитрат курсантів ЗВО МВС України під час різних етапів навчання

2.3. Сіткар Віктор Ілліч.

Суб’єктно-вчинковий концептуальний підхід до розуміння дитячої субкультури

2.4. Довга Марія Ігорівна.

Розробка та оцінка ефективності курсу з розвитку креативності в умовах дистанційного навчання

 


 

3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ


3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Інтегративний інструментарій забезпечення психологічної допомоги і розвиток компетентностей стресостійкості та здатності до швидкої адаптації особистості в складних життєвих травмуючих ситуаціях, з використанням діагностичних і корекційних, цифрових і STEM-методів

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС


4.1. Meilakh Nataliia, Svitsa Alona.

Formation of visual perception skills in English lessons

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ


5.1. Бунякіна Вікторія Володимирівна, Юсипіва Тетяна Іванівна.

Ефективність уроків-тренінгів у навчанні біології учнів базової середньої школи (авторські розробки уроків-тренінгів з курсу біології 7 класу з теми «Різноманітність тварин: комахи»)

5.2. Mazhidova Dildora Abdukhamidovna.

Development of children’s creative abilities

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ


6.1. Тименко Володимир Петрович, Крикун Ольга Миколаївна.

Педагогічна діагностика обдарованості з проєктної творчості у здобувачів освітніх рівнів

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ


7.1. Пантелєєва Вікторія Вікторівна.

Поетичні кларнети юних митців

 


 

8. АНАЛІТИКА


8.1. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.

Патріотизм молодого покоління як важливий внесок у перемогу та відбудову України

 


 

9. РЕЦЕНЗІЯ


9.1. Гальченко Максим Сергійович.

Теоретико-практичне забезпечення впровадження наукової освіти Малої академії наук України

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019