1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Волощук Іван Степанович, Шуленок Олександр Сергійович.
Педагогічний контекст типологічних особливостей творчості
1.2. Тименко Володимир Петрович, Бровченко Анатолій Іванович.
Розвиток проєктно-творчої обдарованості єства у системі української дизайн-освіти
1.3. Мелешко Віра Василівна.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Гриневич Лілія Михалівна, Ліннік Олена Олегівна, Старагіна Ірина Петрівна.
Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи «Нова українська школа»
2.2. Ковальчук Юрій Мефодійович.
Структурнофункціональні параметри гуманістично орієнтованої психодіагностики обдарованості дитини
2.3. Кочарян Артур Борисович, Ковальова Оксана Анатоліївна.
2.4. Садова Мирослава Анатоліївна.
3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Продан Ганна Юріївна.
У межах безмежної техніки – ліногравюри
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ
5.1. Мегалінська Ганна Петрівна, Постова Катерина Григорівна, Білик Жанна Іванівна, Даниленко Євген Володимирович, Ткачук Ігор Олександрович.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Шелестова Людмила Володимирівна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Поліхун Наталія Іванівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Бельська Наталія Анатоліївна, Мельник Марина Юріївна.
Дослідження резильєнтності учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану
9. РЕЦЕНЗІЇ
9.1. Слюсаренко Ніна Віталіївна.
10. ІНФОРМАЦІЯ
10.1. Наукові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України
10.2. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України
10.3. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України