1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Бєльська Наталія Анатоліївна, Мельник Марина Юріївна.
Чинники професійного самовизначення обдарованих старшокласників
1.2. Ковальова Оксана Анатоліївна.
1.3. Сіткар Віктор Ілліч.
Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу.
1.4. Кузьменко Галина Василівна, Братусь Іван Вікторович.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Задерихіна Ірина Сергіївна, Клець Ольга Олексіївна.
Освітні Інтернет-ресурси як засіб підвищення мотивації дітей до розвитку власної обдарованості.
2.2. Лукичова Наталя Сергіївна.
Розвиток ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEM-освіти
2.3. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.
3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАСИ
4.1. Шевченко Галина Василівна.
Година спілкування. Фітокафе «Квітка здоров’я»
4.2. Замелюк Марія Іванівна, Беспарточна Олена Іванівна.
Особливості казкотворчого процесу у системі «вихователь-дитина-батьки»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ
5.1. Кожокар Лілія Дмитрівна.
Проєктний метод у формуванні екологічної компетентності школярів на уроках природничого циклу.
5.2. Голубчик Тетяна Василівна, Міхєєва Ганна Василівна.
Авторська програма факультативного курсу «Життя мікросвіту».
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Kubitskiy Serhii, Rudyk Yaroslav, Voshchevska Olha.
The Development of External Assessment in Ukrainian Education at Contemporary Stage
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Переяслова Лілія Вікторівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Новогородська Марина Максимівна.
Теоретичні основи профілактики залежності обдарованих підлітків від віртуального середовища
9. ІНФОРМАЦІЯ
Інформація про видання
Інституту обдарованої дитини НАПН України
Фахові видання Інституту
обдарованої дитини НАПН України
Правила оформлення статей до
фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України